Circul Vesel

M-am dus sa vad noul documentar HBO cu inima indoita. Vechile balciuri nu-mi sunt prea dragi. Dresura de animale mi se pare absolut oribila. Cum sa pui un urs sa stea in maini? Apoi vin ciudateniile naturii pe care azi le respingi in toate tabloidele. Doamnelor si domnilor, ceva ce nu s-a mai vazut: intra in scena femeia diavol! Parca saptamana trecuta am vazut poze cu o chinezoaica la 101 ani careia ii cresc coarne... Urmeaza jongleriile si micile trucuri care par astazi banale, in conditiile unor megaspectacole de magie. Vin si acrobatii care au evoluat in timp catre sportul de performanta plus niste tiribombe care azi au devenit ditamai parcurile tematice care se bat in recorduri de numar de G-uri. Asa ca... nu ma asteptam la prea mult de la Circul Vesel. Am descoperit insa o familie adevarata, oameni care au lucrat cu placere si au ajuns la o batranete senina. Si care tes aproape natural o plasa de amintiri in care spectatorul se poate arunca linistit pentru ca va gasi un amestec special de umor si nostalgie.

Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal