Paul Blart: Mall Cop

 Am vazut 20 de minute din Max Payne si am dat eject. E atat de prost. Si am trecut la Paul Blart - Mall Cop pe care l-am vazut cap coada. Asta nu inseamna ca e mult mai bun. E doar suportabil.


Pentru o comedie - e un film cam trist. Sunt cateva trimiteri ok la John McClane si ingredientele retetei filmelor cu ostatici, dar de ras, nu am ras deloc. Inteleg ca producatorii au vrut un AP curatel la care parintii sa-si duca copiii si sa-si vada de gandurile lor fara sa se ingrijoreze de ce vad/aud micutii... dar de aici si pana la platitudinea lui Paul Blart e drum lung. Scriptul putea fi mult mai bun, probabil nimeni nu si-a batut capul, Kevin James nu iese in evidenta nicaieri, restul castului e si el modest... iar cu indianul, cu indianul care-i treaba?

 

Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal