67% vs. Disidentul sau Ei cu Ei Inainte de Toate

Dupa ce s-au scuipat si s-au dracuit cat se poate, stanga si dreapta (sunt 2 cuvinte dintr-un dictionar oarecare, nu le bagati in seama) incep sa se frece una pe alta spre salvarea tarii de criza. La o masa mai mica deontologii si tonomatele isi potolesc harjonelile la semnele discrete ale celor mai mari. Nu-i frumos, acum o sa ne avem ca fratii. Macar 1 an. Frati am fost, frati suntem si frati vom fi. O recunostea fals-patetic chiar primul marinar... Adriane, cum au romanii de ales intre 2 comunisti... Ironia sortii face ca procentul FSN-ului din duminica orbului din 1990 sa fie acelasi cu cel la care ajung PSD+PC alaturi de PDL. Sunt aceeasi. Suntem aceeasi. S-au despartit doar ca sa se reintalneasca (mi-ar fi placut sa scriu dupa 20 de ani) dupa 19 ani. Intre timp Ticu s-a dus, iar singurul motiv de umflare a venei tamplei prezidentiale a fost un refuz. Vasile Paraschiv, un disident anticomunist autentic, ajuns la 80 de ani, l-a flituit pe Traian Basescu ca reprezentant al statului roman cand acesta i-a oferit o decoratie.
"Va multumesc pentru inalta distinctie ce ati hotarat sa mi-o acordati astazi, dar eu sunt obligat sa refuz primirea ei de la un comunist ca toti ceilalti care ne-au condus tara de la Revolutie si pana azi si impotriva carora eu am luptat din 1968 si voi continua sa lupt pe cale legala si democratica pana la ultima bataie a inimii".



Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal