5 succese mari pentru 5 filme mici

Laudabil gestul de a impacheta frumos si de a vinde pe meleaguri autohtone niste scurtmetraje bine primite afara. Sper sa se si cumpere. Eu l-am luat in primul rand pentru ca sa vad finalul de la Alexandra pe care l-am ratat la TIFF din cauza ca... "s-a ars becul de la proiector". Si din cele 5 vizionate, Alexandra mi s-a parut cel mai bun - intim, real, un fel de short Boogie proiectat intr-un viitor cand cei doi au ajuns divortati. Dupa aia mi-a mai placut Lectia de box - foarte personal si de impact. Restul... copii institutionalizati cu probleme grave de comportament, muncitori tristi veniti de sarbatori in patria muma, minoritati discriminate si majoritati infecte - marfa buna pentru premiile strainilor, dar cam atat...


 

Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal