Box office Romania: cea mai slaba saptamana din 2016, predictia pentru Jungle Book

4 - 10 aprilie 2016 

A fost cea mai slaba saptamana de box office pe 2016 in Romania. Mai mult ca sa gasesc o saptamana mai slaba decat asta, m-am intors inapoi in timp pana la 8-14 iunie 2015. De ce?

Principala explicatie sta in slabiciunea sau erodarea titlurilor. Lucru evident atunci cand ne uitam la top 3-ul saptamanii:

BvS, la saptamana 3, e lider cu 36.354 spectatori si 776k RON incasati. Asta inseamna ca in trei saptamani totalul spectatorilor a trecut un pic peste 249 de mii. Deadpool, liderul de anul asta, avea peste 56 de mii de spectatori in a 3-a saptamana si peste 290 de mii in suma dupa primele 3. 

Pe locul 2 sta Zootopia. Un film la a 6-a saptamana in cinema-urile din Ro. 16 mii de spectatori si 324k RON incasati. Am mai scris despre picioarele lui Zootopia, dar sa prinzi locul 2 la a 6-a saptamana inseamna si ca oamenii nu prea au gasit optiuni pe gustul lor.

Inchide top 3-ul My Big Fat Greek Wedding. La a 2-a saptamana la noi in cinema: 15 mii de spectatori si 264k RON.


Jungle Book

Si pe terenul asta fertil vine Jungle Book
Promovarea am vazut-o prin oras, notele sunt foarte bune - 8.3 pe imdb, 74 pe meta, 25 din 25 de fresh-uri pe rotten, comentariile sunt si ele in favoarea filmului - etichete gen "pentru toata familia", "experienta de vazut in cinema" sunt de bun augur pentru publicul romanesc. Brand-ul exista, chiar recent o difuzare a animatiei originale a mers excelent pe tv. Am vazut trailerul in cinema inainte de Zootopia, sala era plina, si reactia in jurul meu a fost pozitiva. Singurul factor care atarna pe minus e vremea care se anunta frumusica. Am scris la inceputul anului ca il vad pe Jungle Book terminand la finalul anului in top 10 incasatori in Ro. Vedem unde debuteaza si tinem cont ca va avea avanpremiera incepand de joi. Estimarea mea: 85 de mii de spectatori la debut si  306 mii in total. 





Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal