7 X 7

Am citit zilele trecute despre magariile lui Harvey Weinstein vizavi de The Young and Prodigious T.S. Spivet, cel mai recent film al lui Jean-Pierre Jeunet. Pe care regizorul a refuzat sa-l taie si pe care distribuitorul a refuzat sa-l lanseze in State luni si luni de zile, iar acum cand l-a lansat a facut-o intr-o liniste totala.

Si mi-am dat seama ca il aveam de ceva vreme pe lista - pe T.S. Spivet  zic - si ca mai am o gramada de liste cu filme pe care tot zic ca o sa le vad. Si ca sunt si in urma rau cu cele 104 filme pe care am zis ca le vad in 2015. Asa ca in urmatoarele 7 zile o sa vad si o sa scriu despre urmatoarele 7 filme - Girlhood, Take Shelter, Calvary, The Wind Rises, Obvious Child, T.S. Spivet si Blue Valentine.


Comments

Popular posts from this blog

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Le tout nouveau testament

Box office Romania 6-12 februarie 2017