7 X 7

Am citit zilele trecute despre magariile lui Harvey Weinstein vizavi de The Young and Prodigious T.S. Spivet, cel mai recent film al lui Jean-Pierre Jeunet. Pe care regizorul a refuzat sa-l taie si pe care distribuitorul a refuzat sa-l lanseze in State luni si luni de zile, iar acum cand l-a lansat a facut-o intr-o liniste totala.

Si mi-am dat seama ca il aveam de ceva vreme pe lista - pe T.S. Spivet  zic - si ca mai am o gramada de liste cu filme pe care tot zic ca o sa le vad. Si ca sunt si in urma rau cu cele 104 filme pe care am zis ca le vad in 2015. Asa ca in urmatoarele 7 zile o sa vad si o sa scriu despre urmatoarele 7 filme - Girlhood, Take Shelter, Calvary, The Wind Rises, Obvious Child, T.S. Spivet si Blue Valentine.


Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal