Box office Romania 12-18 august 2013

Box office Romania 12-18 august 2013

Top 3

Elysium              719k RON
The Wolverine   345k RON
Turbo                296k RON

Asteptam Elysium pe primul loc, dar nu am anticipat cat de bine va incasa la debut. Estimarea mea de saptamana trecuta a fost undeva la jumatate. Wolverine se bucura de linistea din cinematografe si ramane bine infipt pe locul 2. Kick-ass 2 incaseaza un dezamagitor 78k RON la debut, ma asteptam la putin, dar nici chiar atat de putin. Passion-ul lui De Palma vine la 11k RON as expected.

Ce vine in weekend?

Percy Jackson: Sea of Monsters. Sequel dupa o prima pelicula Percy Jackson regizata in 2010 de Chris Columbus care incasa in februarie a acelui an 185k RON. Acum, in august 2013, viata ii va fi ingreunata intr-o oarecare masura de Smurfs 2. Estimarea mea: 190-220k RON.

The Smurfs 2. Bye-bye Turbo, bun venit (iarasi) strumfilor. In august 2011 priimul film cu micutii de culoare albastra reusea un debut puternic - 406k RON. Concurenta pe zona de animatie nu va avea, deci indraznesc un: 420-450k RON.

jOBS. Biopicul cu Ashton Kutcher in rolul lui Steve Jobs. Senzatia ca filmul vine cam tarziu sau cam devreme. Cam tarziu de la disparitie lui Jobs si cam devreme pentru ca Apple inca nu a intrat la apa. Ceva tocilari si un public care poate nu vine in cinema deobicei poate prinde. Estimarea mea: 250-290k RON.

Sunt o baba comunista. Filmul lui Stere Gulea cu Luminita Gheorghiu dupa un roman cu ceva priza pe la noi. Ceva promovare am simtit, titlul e catchy, dar ideea unui film despre cum era vs. cum este, nevalidat de vreun premiu mare p-afara... slabe sperante. Estimarea mea: intre 100 si 140k RON.


Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal