Box office Romania 1-7 iulie 2013

Box office Romania 1-7 iulie 2013

Top 3

Despicable Me 2        573k RON
World War Z            539k RON
Man of Steel              434k RON

Predictiile mele de saptamana trecuta au fost prin balarii. Nu am crezut ca Lone Ranger-ul va iesi sub Despicable Me 2. Si totusi... filmul lui Johnny Depp in care Disney a bagat in jur de 200m $ plus promovare (minim 100m $) a terminat prima saptamana pe un dezolant loc 5 cu incasari de 378k RON. Adica mai jos si decat Now You See Me aflat deja la a 4-a saptamana in cinematografele noastre. Deci Lone Ranger-ul a fost aproape la jumatate din cat il asteptam, iar Despicabile Me 2 a facut de doua ori mai mult.



Ce vine in cinema in weekend?

Pacific Rim. Mega-proiectul lui Guillermo del Toro, unul din blockbuster-urile acestei veri, batalie intre roboti si monstrii (sper ca am prins bine ideea), radacini japoneze, multa promovare, inclusiv pe tv, buzz p-afara oarecum impartit. Nicio fatza cu care sa-l vinzi romanilor, dar plin de efecte. Un singur promo am vazut - pe tv - si mi s-a parut cat se poate de neinspirat - un discurs clona la Independence Day, cam fortat, al unui tip de culoare in uniforma militara care anunta ca anuleaza Apocalipsa... Deja vu-uri de sus pana jos. Nu l-am vazut, nici nu ma grabesc, dar sunt sigur ca nu va fi o placere la fel de mare precum Hellboy sau Labirintul Faunului. Estimarea mea:  460-500k RON la lansare.


The Heat. Opposites cop buddies comedy cu... 2 femei in rolurile principale - Sandra Bullock si Melissa McCarthy. Legatura evidenta cu succcesul comercial al lui Bridesmaids, studiourile prind curaj sa aduca personaje feminine in fata. Buzz bunicel p-afara. Estimarea mea: 350-390k RON la debut.

Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal