Cinema Studio Facts


Ieri s-a redeschis cinema Studio dupa obisnuita sa pauza de vara. Azi am fost acolo la To Rome with Love de la 12.30 la pretul imbatabil de 7 ron. De cel putin 3 ori mai ieftin decat la mall.  Nici nu s-au stins bine luminile ca mi-am amintit de ce am botezat acest cinematograf drept Bastia-ul salilor de cinema din oras. De undeva din sala am auzit “Nu mai rontai asa tare ca am venit la film, nu la masa”. Si mi-am adus aminte de cum aici acum vreo 2 ani am asistat la o evacuare in direct. Publicul in etate a dat afara mai cu vorba rea, mai cu forta un cuplu tanar care plictisit de film incepuse sa palavrageasca. S-a lasat atunci cu strigate gen “Daca v-ati plictisit, acasa cu voi nesimtitilor!” (cu accent pe ultimul cuvant) si cu saluturi naziste in semn de fronda ale tinerilor. Cred deci ca niste Cinema Studio Facts se impun de la sine. Ca sa intelegeti atmosfera si publicul mai ales la primele doua spectacole din weekend.

La Studio stii cati spectatori intra in sala. Nu stii si cati vor mai iesi.

Cei care vin la Studio nu vin la o vizionare de film, ci la o reprezentatie. Nu ruleaza filme, ci se joaca filme.

Studio-ul nu are retea wi-fi. Dar iti recomanda cu placere reteaua vecinilor lor: Bio Bio la manele.




Vrei sa vezi cum aratau oamenii in Bucurestiul interbelic? Vino la Studio dimineata in weekend.

O adolescenta a fost vazuta la cinematograful Studio intr-o dimineata de weekend. Se pare ca abia implinise frumoasa varsta de 50 ani.

Cinema Studio e singurul loc din lume unde are interzis Chuck Norris. 


Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal