A Single Man (OST)

Ieri mi-am amintit in treacat de debutul regizoral al lui Tom Ford - A Single Man. Inevitabil am ajuns sa ascult iarasi coloana sonora. E incredibil ca efectul e neschimbat asupra mea. Nu s-a tocit deloc. Ma absoarbe in cateva secunde intr-un spatiu-timp de unde tot ce se petrece pare incetinit. Colegii se misca lent, pot sa le sparg miscarile in zeci de bucatele, le aud cuvintele in surdina, le citesc expresiile care se dilata spre infinit. Si apoi incerc sa-mi indrept atentia asupra mea si nu ma gasesc. Fizic sunt, dar muzica asta reuseste cumva sa ma suspende de mine insumi, nu pot sa accesez nimic.


Comments

Mona said…
great movie, great OST
iru said…
multumiri pentru post!!! :)
acum ascult OST ul si este atat de frumos. imi este rusine ca n am vzt filmul :))

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal