Imaginile mele de la concertul Madonnei

Nu am avut un aparat foto cu mine si chiar daca as fi avut, nu cred ca mi-ar fi iesit mare lucru. Asa ca imaginile mele de la concertul Madonnei sunt in capul meu si se developeaza in cuvinte.


Prima imagine: aparitia. Din locul in care stateam eu Madonna avea 6 centimetri. Cam atat era de mare. Madonna mea de 6 cm incepe agitatia.


A doua imagine: $exualitatea. Pe ecranul din stanga, Madonna, de data asta mult mai mare, exerseaza niste miscari explicite ale bazinului. Imprejurul ecranului e Casa Poporului. Madonna i-o trage Casei Poporului.


Imaginea numarul trei: brand power. Tot publicul are mainile sus si aplauda intr-un ritm constant. O mare de maini. E prima oara cand simt vibratia asta. Pe fundal, pe ecranele mari de pe scena, apar poze cu Michael Jackson. Si o singura concluzie: Michael mort vinde mai bine decat Madonna vie chiar si la un concert al Madonnei.


Ultimul click: scandalul. Gura unui cetatean care huiduie, alaturi de un altul care striga Auschwitz atunci cand Madonna, dupa un moment rromani, vorbeste despre discriminare. Madonna functioneaza simplu: gaseste limita si o depaseste, afla subiectul interzis si il da pe fata. A doua zi toata lumea o sa vorbeasca.


Un click dupa ultimul click: nori de praf. La punerea in miscare de la finalul concertului, masa imensa de oameni ridica nori de praf. Ca o turma de bivoli intr-o stepa uriasa privita pe Animal Planet.


Comments

Popular posts from this blog

Cool Runnings / Cu sania pe nisip

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Film si fotbal