Box office Romania: 27 martie - 2 aprilie 2017

Total:

4.31m RON vs. 4.77m RON saptamana trecuta

E un -10% venit cu premiere ceva mai potente decat saptamana anterioara, dar si cu o vreme care i-a impins pe oameni spre outdoor. 


Top 3:

Smurfs: Lost Village (s1)              1m RON
Beauty & the Beast (s3)      817k RON
Ghost in the Shell      (s3)              780k RON

Asteptat - B&B a fost detronat de minionii albastri cum le zice Mara. Si pe Smurfs si pe Ghost in the Shell le-am estimat perfect - pentru strumfi asteptam in estimarea de saptamana trecuta 900k RON, iar pentru filmul cu Scarlett in rol principal 800k RON. 

Pentru celelalte premiere lucrurile sunt mai incurcate. Bye Bye Man a scos 154k RON - eu estimasem 100k RON. E o diferenta uriasa procentual, dar mica in volum efectiv. Cam la fel pentru (M)uchenik - il estimasem la 100k RON si s-a chinuit de 13k RON. Pentru Departe de tine nu am gasit cifre.

Ce vine in w-end?

Suntem in w-end-ul dinaintea celui de Paste. Vremea se anunta mai naravasa sambata, dar ok duminica. Eu am numarat 3 premiere - despre niciuna nu cred ca va rupe gura targului.

Power Rangers

Lansat deja de 2 saptamani in State. Stim deja ca publicul l-a primit ok (7.0 pe imdb la popular), critica nu prea (44 pe meta). E un start de franciza, una cvasinecunoscuta pe meleagurile noastre. Nicio fatza care sa impinga treaba. Teenage drama meets super powers. Din trailer e clar ca Lionsgate viseaza iarasi la publciul tanar pe care l-a cucerit cu francizele anterioare. Estimarea mea: 750k RON. 



Get Out

Horror cu subteme rasiale. Foarte bine cotat si de public (8.2), si de critica (84). Dar vine la 6 saptamani de la lansarea in State - ori stim bine ca asta creste exponential riscul pirateriei - mai ales pentru un genre nisat. Faptul ca Bye Bye Man mi-a intrecut asteptarile de saptamana trecutae un semn bun pentru gen. Trailerul iti ramane in cap - deci ceva potential exista. Estimarea mea: 375k RON.





Rabbit School

Nu trece un w-end fara o lansare kids oriented. Doar ca cea de saptamana asta - una germana la origini - nu prea are cu ce sa ia ochiul spectatorului. Spune povestea unui iepuras si sunt si ceva oua de Paste pe acolo, dar e modesta din multe puncte de vedere fata de care publicul roman e sensibil. Estimarea mea: 90k RON.






Comments

Popular posts from this blog

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Le tout nouveau testament

Box office Romania 6-12 februarie 2017