Box office 17 - 23 aprilie 2017

Saptamana trecuta n-am postat nimic - nici macar un box office. Dupa cum puteti vedea blogul arata nasolica. Asta pentru ca urmeaza un pas inainte - asa ca am facut cativa inapoi. Ca sa-mi iau avant. Dar saptamana aceasta pur si simplu nu putea fi trecuta cu vederea. Este una istorica!

Total:

13.05m RON

Da, exact, peste 13m RON. Adica peste 400% fata de saptamana anterioara. Si jumatate din bani stau in dreptul unui singur titlu.



Top 3:

Fast & Furious 8 (s1) 7.37m RON
Boss Baby (s2)              1.86m RON
Going in Style (s2)      1.19m RON

Dincolo de toate recordurile batute la fundul gol - e cea mai buna lansare ever in Romania, o cifra cu care deja s-a asezat pe primul loc in 2017 - sa remarcam si cresterea generala a incasarilor. Adica si daca punem 0 RON in dreptul lui FF8 tot a fost o saptamana excelenta. E un rebound cunoscut din anii anteriori - cel de dupa saptamana Pastelui cand multi sunt plecati si consumul e dat peste cap - dar cred ca FF8 a impins in sus si consumul altor titluri. Un soi de pofta vine mancand. Si vremea capricioasa a dat o mana de ajutor.

Ce vine in w-end?

Tot FF8 o sa faca legea - ceea ce am anticipat corect in analiza de la sfarsitul lui 2016 pe care o gasiti aici. Dar avem si 2 lansari: 

Unforgettable. Dawson si Heigl intr-un cat fight intre drama si thriller. Trailer nu ma convinge ca ar fi ceva de capul lui, critica n-a fost impresionata. Estimarea mea: 300k RON.



Richard the Stork. Nicio saptamana fara o animatie noua in cinema. Pasaret iarasi... Din trailer nu am simtit elemente cu potential de box office. Estimarea mea: 230k RON.






Comments

Popular posts from this blog

Sieranevada: posterul romanesc si cel francez

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Le tout nouveau testament