Premiile Gopo - dupa

Nu am vazut filmele deci nu m-am uitat la gala. Dar din ce-am citit & vazut pe bloguri si ecrane pot spune doua lucruri:

Marculescu facuse o anticronica de fashion in avans. Nu avea nimic pe lista despre sfarcuri la vedere. Imi imaginez deci ca Monica Barladeanu i-a luat pe toti prin surprindere. Dar asa se intampla cand disperarea atarna din ce in ce mai greu. O  fi profitat Dichiseanu pentru ca sa o duca acasa intr-o frumoasa limuzina Logan...?



N-am inteles cine si cum ar trebui sa castige premiul publicului. Daca e corect ca vorbim de incasarile obtinute de film - incasarile se masoara in RON, nu in numar de spectatori - atunci cum putem avea un premiu oferit pentru 2 pelicule? Sunt multe cifre acolo deci imposibil sa iasa egalitate perfecta. Mediafax scrie inca din titlu ca Selfie69 a luat acest premiu, iar in text nici nu aminteste de Doua lozuri. Pe facebook-ul lui Doua lozuri zice ca Doua lozuri a luat premiul, mucles despre vreo imparteala. Daca te uiti pe premiile gopo (site-ul oficial) vezi niste sume incasate de cele 2 titluri. Daca te uiti pe cinemagia vezi alte sume care schimba ierarhia. Imi imaginez ca cifrele de gopo sunt via CNC, dar eu n-am gasit nici o cifra oficiala pe site-ul CNC... Oricum faptul ca se premiaza 2 filme - nu e prima data cand se face acest gen de compromis - arata cat de mica, meschina si absurda e toata tarasenia. Solutia: acest premiu n-ar trebui sa existe. Incasarile sunt incasari - le face publicul, asa cum e el, el scoate din buzunar aia 18ron. Premiile le dau membrii breslei. Asa cum e ea.




Comments

Popular posts from this blog

Sieranevada: posterul romanesc si cel francez

Le tout nouveau testament

Box office Romania 6-12 februarie 2017