Box office Romania 27 februarie - 5 martie 2017

Total:

4.23m RON vs. 4.53m RON

Inca o scadere cuminte. -7% fata de saptamana trecuta. Logan-ul mi-a depasit asteptarile, dar n-au fost titluri care sa-l ajute, iar vremea prietenoasa a aglomerat outdoor-ul.

Top 3:

Logan (s1)                   1.4m RON
Fist Fight (s2)           497k RON
John Wick 2 (s3)     457k RON

Estimasem 950k RON pentru Logan, deci performanta lui e chiar mult peste asteptarile mele. Nu suficient insa pentru ca el sa conteze pentru un top 10 la finalul lui 2017. De notat ca acolo, de saptamana trecuta deja, sta pe primul loc (provizoriu, mai e mult pana sa inchidem anul) Fifty Shades Darker care a depasit in 4 saptamani 6.71m RON si care va trece negresit pragul de 7m RON, In 2016 acest lucru il faceau doar Jungle Book si Suicide Squad.

Alte premiere ale saptamanii trecute:

Ana, mon amour a incasat 160k RON. Estimasem semnificativ mai mult - 280k RON. Inteleg ca filmul are secvente de sex explicite - de unde si calificativul Interzis Minorilor sub 18 ani... Nu zic ca asta i-ar fi facut viata mai grea, romanii nu respecta musai regulile, dar cumva inteleg ca la casele de bilete spectatorii erau intrebati daca sunt siguri ca vor la acest film. Lucru care mi-a adus aminte de asta.

Ballerina a adunat 417k RON - iar estimarea mea (320k RON) n-a fost la gara. Am si scris saptamana trecuta ca potential exista pentru film la noi. Si iata-l la un pas sa prinda podiumul. 

Ce vine in w-end in cinema?

2 titluri cu pedigree si 1 blockbuster cu ceva potential. Plus sa notam ca vremea se anunta mai racoroasa - asta ar trebui sa ajute un pic consumul general.

Kong: Skull Island

Meta-ul e pe verde crud (61 la momentul scrierii acestora cuvinte), de la vizionarea de presa inteleg ca cei mai slabi de corazon au tras niste spaime - asta in mintea mea ii indeparteaza o categorie de public, dar pe termen lung, nu in prima saptamana. Atlfel raman la parerea ca brandul King Kong are potential comercial la noi. Estimarea mea: 1.3m RON.



I, Daniel Blake si Moonlight. Primul e o drama britanica castigatoare de BAFTA si de Palm d'Or pentru regizorul Ken Loach. Al doilea, tot o drama, a castigat dupa o balbaila istorica ravnitul Oscar. Nu l-am vazut, deci nu comentez.



La noi nu va fi inghesuiala la nicunul din ele. Primul e adus de Independenta Film, al doilea de Transilvania Film. No idea in cate copii fiecare. Estimarea mea: 140k RON pentru primul, 220k RON pentru al doilea. Chiar sunt curios daca va fi cel mai slab box office pentru un castigator de Oscar din ultimii ani (Spotlight, Birdman, 12 Years a Slave) - eu asa inclin sa cred.





Comments

Popular posts from this blog

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Le tout nouveau testament

Box office Romania 6-12 februarie 2017