Box office Romania: 20-26 martie 2017

Total:

4.77m RON vs. 6.26m RON

E un drop masiv de 24% fata de saptamana anterioara. Nici macar nu pot sa-l pun pe seama conditiilor meteo - a fost un w-end uratel. Pur si simplu premierele n-au atras suficient de mult.

Top 3:

Beauty and the Beast (s2)  1.8m RON
Kong: Skull Island (s3)       638k RON
Life (s1)                                       502k RON

Beauty and the Beast e lider detasat, dar si la a doua saptamana incasarile sale sunt mai mici decat cele ale lui 50 Shades Darker in saptamana echivalenta. E evident ca B&B va termina la totale sub a doua parte a lui Grey. De unde s-ar putea trage concluzia ca dragostea pe marele ecran merge mai bine cu biciul decat cu cantatul.

Life prinde podiumul, dar suma incasata e modesta si vine sub estimarea mea de 700k RON. Pe cealalta premiera importanta a saptamanii am estimat-o corect - CHIPS a venit tot la 502k RON fata de 485k RON estimati.

M-am uitat un pic pe topul incasarilor pe 2017 pana acum (vorbim de 3 luni aproape incheiate) si am remarcat 2 animatii care au mers bine fara sa fie titluri cu pedigree. Snow Queen 3 e o animatie ruseasca care a strans 2.2m RON in 11 saptamani si sta momentan pe locul 9 la generalul anului. Iar Ballerina celor de la Gaumont - cu un buget decent, dar fara vreo mare pompa de mk - a adunat 1.6m RON in 4 saptamani. Va tinde si ea sa atinga pragul de 2m RON pana iese din sali. Asta in vreme ce un LEGO Batman Movie - titlu de alt calibru si cu alta promovare - e la 1.5m RON incasati in 5 saptamani. 

Ce vine in w-end?

De toate pentru toti - dar niciun titlu cu potential de top 10 la incasarile de final de an.

Smurfs: The Lost Village

Animatie. Promovare am simtit fiindca imi fac cumparaturile la Mega Image. Potential are, primele doua filme - in 2011 si in 2013 - au stat bine pe cifre.  Estimarea mea:  900k RON.



(M)uchenik vine cu optiunea de festival. Rusesc, bagat in seama la Cannes, cumva pica bine in discutiile estice despre traditie si religie vs. ce vreti voi. Evident o nisa subtire de public. Estimarea mea: 100k RON.




Ghost in the Shell

Scoruri asa si asa, Scarlett Johansson, o poveste originala nipona. Promvare am simtit, de atras atentia - atrage. Estimarea mea: 800k RON. 



The Bye Bye Man

Horror prost cotat. Estimarea mea: 100k RON.




Departe de tine (Far from Here)

Drama cu Maria Dinulescu, Andi Vasluianu si Maia Morgenstern. Din trailer deduc un triunghi amoros pe axa Bucuresti - Los Angeles. Nici nu auzisem de el pana sa-l vad in programul cinematografelor, iar trailerul nu starneste nimic... Estimarea mea: 70k RON.




Comments

Popular posts from this blog

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Le tout nouveau testament

Box office Romania 6-12 februarie 2017