Box office 6-12 martie 2017

Totalul saptamanii:

5.61m RON vs. 4.22m RON saptamana trecuta

+32%. As expected din combinatia de vreme rea + o premiera cu potential la box office + un film puternic la sapatamana nr. 2.

Top 3:

Kong: Skull Island (s1)      1.68m RON
Logan                       (s2)      1.48m RON
Ballerina                  (s2)      648k RON

Kong a venit peste asteptarea mea de 1.3m, dar in regimul asteptat. Sunt 3 filme care au debutat mai bine decat el in 2017 (Fifty Shades Darker, Assassin's Creed, xXx 2). 
Longan se misca in regimul sau firesc.
De notat ca weekend on weekend Ballerina si-a crescut numarul de spectatori de la 22 de mii la 27 de mii. Deloc rau si o chestie care se intampla foarte rar si la care contribuie - vremea rea, consumul de animatie, word of mouth-ul bun.

Alte premiere in saptamana:

Moonlight. Oscarul de anul acesta a incasat 114k RON la debut in Ro. Eu ma dusesem la 220k RON, dar am simtit ca e cel mai slab titlu ca potential de public din ultimii ani. Am avut timp si am verificat: in 2016 Spotlight incasa 134k RON, in 2015 Birdman incasa 151k RON, iar in 2014 12 Years a Slave incasa 563k RON. Deci da, Moonlight e cel mai slab incasator la debut in Ro de ceva ani incoace.

I, Daniel Blake. 20k RON incasati, estimasem un 140k RON. Asa sunt, un optimist in privinta filmelor de calitate. Nu obisnuiesc sa incurc borcanele (analiza de box office cu gustul personal), dar eu am ramas cu I, Daniel Blake in cap si vreau sa-l vad saptamana asta.

Ce urmeaza in cinematografe?

Silence-ul lui Scorsese si Sleepless-ul cu Jamie Foxx au avanpremiere miercuri si joi. De vineri intra in full si Beauty and the Beast. Vremea ramane recisoara, dar nu mai toarna cu galeata.

Silence 

2h si 40 de minute (deci mai putine expuneri) pentru un film greu - cel putin asa e vandut si comentat. Bine cotat si de public, si de critica, filmul a ratat insa nominalizarile la Oscar. Scorsese e un brand si pentru romani, totusi il vom vedea la lucru fara DiCaprio, asa ca sunt un pic reticent vizavi de cat poate sa duca singur. Religia si credinta - poate nu va asteptati sa cititi asta - sunt teme vandabile atunci cand se intampla in registrul cel mai bun. Vezi Patimile lui Mel Gibson.... Estimarea mea: 700k RON.



Sleepless

Un vehicul action prost cotat de toata lumea. Daca eram in ianuarie si-ar fi gasit un pic de loc. La jumatatea lui martie nu-i dau multe sanse. Estimarea mea: 340k RON.



Beauty and the Beast

Si piesa de rezistenta a acestui w-end - lansarea remake-ului live action al celor de la Disney. Stiu ca n-am dat titlul in top 10, dar nici departe nu cred ca va fi. Estimarea mea pentru debut: 1.8m RON.







Comments

Popular posts from this blog

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Le tout nouveau testament

Box office Romania 6-12 februarie 2017