Ganduri despre Oscarul pe care nu l-am vazut

M-am tot gandit de ce nu m-am inghesuit sa vad si sa scriu despre filmele de Oscar anul acesta, de ce nu m-am inghesuit sa deschid televizorul sau sa scriu despre ceremonie... Inca n-am un raspuns clar, dar am cateva ipoteze...

1. Prea multa politica

Anul trecut tambalau mare cu So White. Anul asta... So Black. Nu asa ar trebui sa functioneze treaba, nu? In plus Trump si antiTrump si tot asa... Taie orice chef. Nu mai e vorba de filme, ci de statement-uri.

2. Prea mult made for Oscars

Cu exceptia lui Hell or High Water pe care l-am vazut cumva intamplator si care mi-a placut tare si a lui Arrival pe care am mers sa-l vad in cinema si care iarasi a fost bun bun... Ce sa vad? Musicalul imi repugna by default - asa ca m-am ferit de La La Land, Manchester ala suna a depresie curata. Multe altele par a fi gandite atat de for the Oscars incat pur si simplu nu-mi vine sa le vad.

3. No more DVD Rips for me

Si mai e si discutia despre calitatea materialului. Multe din ele sunt disponibile in variante calitative slabe. Era o vreme cand n-ar fi contat... cand miza si pofta bateau calitatea materialului. Dar cu o miza mutata spre politic si cu realizari din ce in ce mai orientate strict pe premii, prefer sa-l continui pe Luther.




Comments

Popular posts from this blog

Sieranevada: posterul romanesc si cel francez

Le tout nouveau testament

Box office Romania 6-12 februarie 2017