Box office Romania 6-12 februarie 2017

Total:

7.2m RON vs. 4.3m RON saptamana trecuta

Au venit 2 premiere cu potential, Sf. Valentin in calendar si inca un val de frig in termometre si box office-ul autohton si-a luat un avant de 66% fata de saptamana trecuta. Year on year e fix tot acolo.

Top 3:

Fifty Shades Darker (s1)                     2.9m RON
Resident Evil: Final Chapter (s2)   628k RON
LEGO Batman Movie (s1)                     615k RON

Fifty in varf asa cum ma asteptam. Totusi il estimasem la 2.1m RON si a batut de departe asteptarea mea. A batut si suma incasata de primul film (2.7m RON) in Ro. Cu un astfel de start iarasi va prinde un loc in top 10 la finalul anului.

A doua premiera prinde si ea podiumul. Estimarea mea fusese 500k RON, a batut-o, dar de notat ca in State LEGO Batman Movie a incasat peste Fifty. Si de notat ca tot acolo amandoua au scos mai putin ca primele filme din serie...

Ce vine in w-end?

In primul rand o vreme un pic mai buna ceea ce va afecta consumul in general.

Si 4 premiere: 

John Wick 2

Lansat deja in State cu vibe bun si la public, si la critica. Primul film din serie a incasat in Ro in 2014 630k RON la debut, 2m RON in total si a prins locul 30 la general in an. 
Asteptarea mea: 1m RON.



A Cure for Wellness

In regia lui Gore Verbinski si cu un trailer care m-a bagat putin in ceata. Metascorul e asa si asa, dar pare mai degraba un film pentru o nisa decat pentru publicul larg. Estimarea mea: 120k RON.




Rings

Horror generic, nu iese in fata cu nimic. Receptie sub mediocra in State, la public si la critica. Asteptarea mea: 180k RON.




Belgica

Drama belgiana care va avea - imi imaginez - o lansare limitata. Asteptarea mea: 50k RON.







Comments

Popular posts from this blog

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Le tout nouveau testament