Box office Romania 20-26 februarie 2017

Total:

4.52m RON vs. 6.96m RON

Drop-ul e mare - vorbim de o scadere de aproape 35% pe incasari - dar complet asteptat. Ultimele doua saptamani au fost record, premiere importante n-au fost, iar vremea s-a incalzit brusc si suficient ca sa ofere oportunitati outdoor.

Top 3:

John Wick 2 (s2)                      1.08m RON
Fifty Shades Darker (s3)      808k RON
Fist Fight (s1)                             679k RON

Asa cum anticipam saptamana trecuta domnii Wick si Grey fac switch de pozitii, iar singura premiera cu potential comercial a saptamanii  - Fist Fight - prinde locul 3. Estimarea mea pentru el fusese 600k RON. 

Alte premiere in saptamana au fost:

T2 Trainspotting - continuarea lui Danny Boyle a incasat 215k RON - sub asteptarea mea de 320k RON. 
Rock Dog - animatia - a incasat 205k RON - fix la 200k il estimasem. Aleluia, rar reusesc sa simt potentialul unei animatii.
A Monster Calls - 106k RON incasati - iarasi sub estimarea mea de 240k facuta saptamana trecuta. 

Ce vine in w-end in cinema?

Sa notam mai intai prognoza meteo pentru weekend: caldut si prietenos. 

Ana, mon amour

Netzer, primul lungmetraj dupa Pozitia copilului. Premiu la Berlin pentru montajul Danei Bunescu. In 2013 Pozitia debuta bine cu 19k spectatori. Dar atunci am si auzit vorbindu-se despre Pozitie, basca m-am dus si eu sa-l vad. N-am acelasi vibe acum. Ori filmul nu-l are, ori nu mai sunt eu bine conectat. Estimarea mea: 280k RON.



Logan

Nu masina, mutantul. Vibe foarte bun - metascorul e la 71, cateva mii de voturi in popular tin scorul publicului la 9.5. Trailerul e convingator. Sigur, universul X-men nu a rupt norii niciodata in Romania, dar publicul s-a tot incalzit in ultimii ani cu supereroi de toate felurile. Estimarea mea: 950k RON. 




Ballerina

Animatie Gaumont lansata in alte teritorii de Craciun. O eroina se viseaza balerina la Paris, trailer cu feeling. Potential are. De notat insa ca nisa animatiilor e din ce in ce mai aglomerata - titlurile incep sa se "toace" unele pe altele. Estimarea mea: 320k RON. 



Comments

Popular posts from this blog

Sieranevada: posterul romanesc si cel francez

Le tout nouveau testament

Box office Romania 6-12 februarie 2017