Box office Romania 13-19 februarie 2017

Total:

6.94m RON vs. 7.2m RON saptamana trecuta

Recordul saptamanii precedente e conservat remarcabil - scaderea week on week e sub 5% - in conditiile unui Fifty Shades Darker care-si face treaba la a doua saptamana si un John Wick 2 cu o lansare un pic peste asteptari.

Top 3:

Fifty Shades Darker (s2)      2.6m RON
John Wick 2 (s1)                      1.3m RON
LEGO Batman Movie (s2)   438k RON

Acum 2 ani, in a doua sa saptamana in cinema, Fifty Shades of Grey incasa 1.9m RON. Urmarea - dupa cum se vede - se simte si mai bine. Iar in toamna 2014 primul film John Wick incasa 630k RON. Sequelul a dublat incasarile.

Celelalte premiere ale spatamanii:

A Cure for Welness a incasat 158k RON, estimasem 120k RON. Rings 2 a fost la mustata de podium cu incasari de 418k RON, estimarea mea (180k RON) a fost la gara. Belgica a incasat 13k RON, estimasem 50k, desi s-a vazut in 18 ecrane - mai mult decat imi imaginasem eu. 

Ce vine in w-end in cinema? 

4 titluri, niciunul insa cu potential mare la box office, asa ca imi imaginez ca primele 2 din saptamana actuala vor face rocada la varf saptamana viitoare:

Fist Fight - comedie comerciala cu Ice Cube si Charlie Day. a iesit cam sifonata dupa lansarea in State (meta la 37, vot popular la 5.9). Stiu, stiu, romanii vor sa rada si nu conteaza pentru ei cum e cotat filmul. In plus e un pic de loc pe culoarul genului, dar estimarea mea se opreste la 600k RON si la un loc 3 in saptamana.



A Monster Calls - Bayona la carma, bine cotat, premiat, dar greu de impins ca gen la noi si lansat deja de ceva vreme afara, deci piratabil. Estimarea mea: 240k RON.



T2 Trainspotting - Boyle reviziteaza hit-ul sau cult 20 de ani mai tarziu. T2 a incasat excelent in UK, dar nu ii acord multe sanse in Ro. Estimarea mea: 320k RON.



Rock Dog - animatie, genul cel mai dificil de estimat, cumintica tare. Estimarea mea: 200k RON.

 



Comments

Popular posts from this blog

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Le tout nouveau testament

Box office Romania 6-12 februarie 2017