Netflix - library-ul pentru Romania la 1 an de zile de la lansare si ce i-am recomandat lui tata

Acum vreun an am numarat eu cate si de care are library-ul lui Netflix. Era lansarea serviciului la noi si mi-au iesit 675 de titluri. Dupa calculele mai exacte ale altora erau mai aproape de 900. 

Unde este library-ul acum? Am cercetat aici si rezulta 1572 titluri. E o crestere de peste 50% in termeni de volum. Ceea ce era desigur de asteptat, eu unul chiar as fi zis ca se va dubla de la un an la altul. Si totusi la jumatate inca de volumul disponibil in UK de exemplu - 3672 titluri. 



Fiindca am trecut un pic prin marfa disponibila si fiindca tata si-a luat televizor destept (de care eu n-am...) - iata ce i-am recomandat sa vada pe Netflix.

Seriale: House of Cards, Peaky Blinders, Narcos, Breaking Bad, Sherlock, Line of Duty, Ray Donovan.

Docu: Chef's Table, Cartel Land, Planet Earth, Life, Last Days in Vietnam, Making a Murder.

Filme - unde Netflix sta slab, dar nici tata n-a vazut mare lucru in ultima vreme - Inside Man, Children of Men, Gravity, Inception.


Comments

Popular posts from this blog

Sieranevada: posterul romanesc si cel francez

Le tout nouveau testament

Box office Romania 6-12 februarie 2017