Box office Romania 5-11 decembrie 2016

Totalul:

3.95m RON vs. 6.8m RON saptamana anterioara

O scadere uriasa (-45%) si a 5-a cea mai proasta saptamana a lui 2016 pentru incasarile din cinema.


Top 3:

Office Christmas Party (s1)        756k RON
Allied (s2)                                           653k RON
Underworld: Blood Wars (s2)  637k RON

Pentru Office Christmas Party estimasem incasari de 880k, a venit un pic mai jos, dar lider asa cum banuiam. Allied si-a luat revansa fata de Blood Wars - asa cum banuiam saptamana trecuta - si a urcat pe 2.

Cealalta premiera a saptamanii - Incarnate - a incasat 176k RON - foarte aproape de estimarea mea de 160k RON.

De notat si ca Fantastic Beasts a trecut de 4m RON incasati in 4 saptamani in cinematografele din Ro si a intrat astfel in top 15 filme dupa incasari in acest an. Sigur ca vine Rogue One care il va ajunge si depasi, dar Fantastic mai are timp sa stranga o suma cu care sa depaseasca la randul sau alte titluri si sa-si mentina pozitia in acest top.

Ce vine in cinematografe in w-end?

Rogue One: A Star Wars Story

Un colateral SW. Au avut grija sa nu lipseasca din titlul filmului, dar din cate am sesizat eu consumatorul obisnuit nu e foarte lamurit. Promovare am simtit - si de data asta chiar in forta - spoturi pe tv. Anul trecut Awakens-ul aducea 170 de mii de spectatori la deschidere si inchidea la un pic peste 600 de mii. Cred ca cifrele vor fi semnificativ mai mici. Estimarea mea: 2m RON. 




Sing

Animatie cu animale care vor si pot sa cante. Zootopia, Life of Secret Pets si acum Sing. Notele si review-urile sunt bunicele. Nu e vacanta inca in scoli si daca vine zapada... vor fi alte atractii pentru cei mici. Am dat-o in bara atat de tare cu estimarile pe animatii incat mi-e greu sa estimez... Zic: 600k RON.



La tortue rouge

Animatie facuta la Ghibli, 92 pe meta, castigatoare de Un Certain Regard, a facut turul lumii prin festivaluri. Probabil va fi prezent intr-un numar mic de ecrane. Estimarea mea: 65k RON.






Comments

Popular posts from this blog

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Le tout nouveau testament

Box office Romania 6-12 februarie 2017