Box office Romania 19-25 decembrie 2016

Total:

3.2m RON vs. 4.99m RON saptamana precedenta

Vorbim de o cadere de peste 34% week on week - ceea ce asteptam din 2 motive - saptamana Craciunului si lansari modeste ca potential. N-am mai vazut un total asa mic de la w-end-ul cu 5 iunie incoace.


Top 3:

Rogue One (s2)                           1.1m RON
Passengers  (s1)                          563k RON
Office Christmas Party (s3)  389k RON


Rogue One e la a 2-a saptamana pe primul loc, dar cifrele nu arata ca si cum filmul va inchide in top 10 dupa incasari in an. 
Passengers a venit un pic sub asteptarile mele - estimasem saptamana trecuta un 650k RON - dar pe fond l-am simtit corect.

Cealalta premiera La La Land - a incasat ingrozitor: 79k RON. Estimarea mea fusese 270k RON. Un esec usturator pentru ca in mod evident publicul imaginat de mine e mult mai subtire si nu se deranjeaza oricand... Prin lansarea lui cu mult inainte de decernarea Globurilor, La La Land si-a ratat window of opportunity-ul in Ro. 

Ce urmeaza?

Ultima saptamana din an vine cu 2 premiere - The Great Wall si Why Him?


The Great Wall vine pe culoarul action/fantasy. La inaintare sunt Matt Damon si regizorul Zhang Yimou. Trailerul arata ca un produs derivat si atat. Ceva promovare am simtit. Dar e un produs gandit evident sa mearga excelent in China, a doua piata a lumii. La noi nu-l simt. Estimarea mea: 640k RON.




Why Him? vine pe culoarul de comedie unde se intersecteaza cu Office Christmas Party, deja la saptamana nr.4. Un pic de loc ar fi. Dar... Franco as a Sillicon Valley billionaire vs. Cranston as regular papa. Nu e cea mai puternica combinatie pentru publicul nostru. Iarasi un sentiment de derivat. Cu fundal de Sarbatori de iarna. Care au trecut deja si pe care alte filme l-au muls cat de bine au putut - Bad Santa 2 si Office Christmas Party. Trailerul redband nu e asa hard cum ti-ai imagina. Am vazut ceva outdoor, dar nu cred ca foloseste la ceva. Estimarea mea: 330k RON.  








Comments

Popular posts from this blog

Sieranevada: posterul romanesc si cel francez

Le tout nouveau testament

Box office Romania 6-12 februarie 2017