Box office Romania 12-18 decembrie 2016

Total:

4.99m RON vs. 3.95m RON saptamana trecuta

Un plus 26% venit pe lansarea lui Rogue One si pe revenirea la un consum tipic in cinematografe.


Top 3:

Rogue One (s1)                            1.9m RON
Office Christmas Part (s2)     784k RON
Sing (s1)                                          424k RON

Asteptare indeplinita - Rogue One e primul - fix langa ce estimasem eu (2m RON).
Sing vine mai jos decat asteptarea mea - dar fiind o animatie pe jumatate sunt iertat.
Office Christmas Party se misca in limitele asteptate. Nu e vreun Love the Coopers, dar e mai atractiv pentru public decat Bad Santa 2.

Ce urmeaza?

Penultima saptamana din an cu 2 titluri de bagat in seama pentru box office.

Passengers

Regizorul de la Headhunters si Imitation Game. Nu cred ca ar fi marsat pentru un glont orb. Jennifer Lawrence si Chris Pratt doua nume vandabile si la noi astazi. O aventura spatiala. Lista de incasatori buni in spatiu e lunga in ultima vreme. Ceva promovare am simtit. Deci nu suna deloc rau, dar eu cred ca debutul va fi foarte slab. De ce? Nu simt ca va fi mult loc din cauza apropierii de Rogue One ca si gen - un sf cu o prezenta feminina puternica. Promovarea mi s-a parut un pic neclara. Vorbim de un sf cu miza? De un romance atipic? Comedy? Drama? Si poate cel mai important argument - w-end-ul pica fix in Ajun si prima zi de Craciun. Oameni care vin si pleaca, vizite, o caruta de filme la tv, o stare atipica. Nu vad cum sa ii fie bine. Estimarea mea: 650k RON.




La La Land

Hype mare, dar nu inca la nivelul masei. Dupa ce va incasa 3 Globuri de aur - ceea ce eu zic ca se va petrece la gala de pe 8 ianuarie - interesul va creste. Pana atunci insa musical-ul cu Gosling si Stone va debuta la rece. Estimarea mea: 270k RON.





Comments

Popular posts from this blog

Sieranevada: posterul romanesc si cel francez

Le tout nouveau testament

Box office Romania 6-12 februarie 2017