Box office Romania: 31 octombrie - 6 noiembrie 2016

Total:


  • 5.9m RON, in scadere 11% fata de saptamana anterioara


Top 3 in saptamana:

Doctor Strange (s2)      2m RON
Trolls                (s2)          1m RON
Arrival              (s1)         516k RON

Primele 2 locuri raman neschimbate, iar sumele incasate de Doctor Strange si Trolls sunt aproximativ la fel de mari ca la debut - drop-ul weekend to weekend a fost in jur de 35-39%.

Arrival a sosit fix unde il estimasem. Si cand spun fix, nu glumesc. Il estimasem la 515k RON. In schimb cu cealalta premiera am cam dat-o in gard. Florence a adus incasari de 130k RON, in vreme ce eu estimasem 230k. E evident ca am supraestimat ce poate un Meryl Streep sa atraga in cinema fara vreo patalama la mana. 

In batalia filmelor romanesti pe 2016 #Selfie69 isi mentine usorul avantaj in fata lui Doua lozuri. Pentru Doua lozuri a fost saptamana cu nr.6 in cinema si totalul de spectatori a ajuns la peste 121 de mii. In acelasi numar de saptamani Selfie2-ul adusese in sala 127 de mii de spectatori.

Ce vine in w-end?

Inghesuiala mare de noutati, un potential blockbustere si 3 filme de autor.

Cel mai important titlu este de departe Fantastic Beasts and Where to Find Them. Warner isi pune mari sperante ca materialul original semnat de J.K Rowling si tratamentul regizorului Daivd Yates vor da nastere unei serii de succes. Sunt alte 4 filme anuntate deja... Estimarea mea: 1.58m RON si fotoliul de lider.




Celelalte trei titluri merg cumva pe carari mai putin batute si se vor bate pe un public diferit.

Snowden e un Oliver Stone despre whistleblower-ul care a dat peste cap NSA-ul. Biografiile nu sunt pentru oricine, subiectul e cumva arid pentru romanii care habar n-au de toate controversele din jurul cazului si nici nu ii inteleg importanta, distributia e una young, notele criticii sunt asa si asa, cele ale publicului ceva mai mari. Estimarea mea: 190k RON.

The Handmaiden e un Park Chan-wook. Deci tot brand de autor, de data asta sud coreean specializat in razbunari sangeroase. Filmul a castigat premii cu duiumul, are o critica si un vot popular sus si tare. Estimarea mea: 220k RON. Stiu, stiu, pare ciudat ca am mai multa incredere in coreean decat intr-un film Oliver Stone...


Nocturnal Animals e al doilea film al lui Tom Ford dupa A Single Man. Look grozav, note foarte bune si pe meta si pe popular. Un cast care poate aduce un plus - Jake Gyllenhall si Amy Adams. Cumva cred ca o nisa de public se va imparti intre Handmaiden si Nocturnal Animals. Eu unul as fi extrem de impartit intre aceste 2 titluri. Estimarea mea: 170k RON.









Comments

Popular posts from this blog

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Le tout nouveau testament

Box office Romania 6-12 februarie 2017