Cel mai fericit dvd din lume

De ani de zile caut un dvd cu Innamorato Pazzo. E unul din filmele pe care le-am avut pe vhs si la care ma uitam in bucla. Comedia romantica a inceput pentru mine cu Mutti si Celentano. Si cum gustul copilariei nu se uita niciodata, am tot cautat filmul. Fara succes. Nu l-am gasit nici pe ebay, nici pe amazon, pe nicaieri. Weekend-ul trecut eram in centrul vechi al Genovei. Treceam pe langa o doamna care vindea dvd-uri. Blockbustere, noutati, clasice. Usual. Nu stiu ce-mi vine, dar ii zic: I'm looking for a movie - Innamorato Pazzo. Credeti-ma, am mai pus intrebarea asta de multe ori. Intotdeauna primesc inapoi un ridicat din umeri. Cel mult o invitatie sa sap prin vreun teanc de discuri pe care s-a pus praful. Celentano? ma intreaba doamna. Yes, si simt cum incep sa ma agit pe dinauntru. E oare posibil? Se intoarce cu spatele, face doi pasi si cateva miscari. Se intoarce si mi-l intinde. Raman siderat. Il tin in mana. Pur si simplu. E al meu pentru 7 euro. Cat costa fericirea? 7 euro. 

Innamorato Pazzo

Comments

Popular posts from this blog

10 replici tari din Secretul lui Bachus

Le tout nouveau testament

Box office Romania 6-12 februarie 2017